domingo, 27 de octubre de 2013

Décima segunda semana. Erámos poucos e pariu a aboa.

Sabédes que levo arrastrando doencias o longo desta últimas semanas e que non dou recuperado, que siguen aí e non desaparecen. O aductor cargase cada vez que fago un adestramento e tamén o ilíaco que molesta o principio e vai desaparecendo o longo do adestramento pero o enfríar ou o día seguinte, volta.
Todo esto estoullo a comentar o meu físio (por certo unha máquina), e resultalle estraño que cos seus tratamentos e o meu repouso non desaparezcan.
Este mécores fun outra vez o físio e comenteille o caso, voilà, parece que atopamos a zona cero, e diagnosticoume Pubalxia, miña nai, que se acabou todo.
Tranquilizoume e dixome que era incipiente e que non debería ser maior problema en principio.
Masaxe, acupuntura e exercicios de estiramentos, poderíamos ir mitigando esas doencias e tratar de chegar o meu obxetivo, que despois xa tomaría unhas semanas de reposo, sendo esto suficiente para curar esa pubalxia.
Pois con todo esto os adestramentos de esta semana foron totalmente descoordinados e non completados na sua totalidade.

Resultado del entrenamiento 22/10/2013 20:40 10qms

Resultado del entrenamiento 24/10/2013 19:32 quentamento 3.5qms
Resultado del entrenamiento 24/10/2013 19:56 aquí tocabame facer 12x1000 a 4´20" cunha 1000 a 4´45" no medio dividindo as series en 6000. Eu fixen ben a primeira quenda de 6000 e a de recuperación, pero xa non podía coa seguinte 6000 e eu fixen 4000 a 4´45", xa vedes que me quedei a medias e en menor ritmo.
Gracias pola compaña de Carlos e Xose.

Resultado del entrenamiento 27/10/2013 09:54 14qms, cumpridos.

Xa so queda unha semana.

sds


No hay comentarios:

Publicar un comentario