martes, 5 de abril de 2011

VIG-BAI 2011




Media Maratón Vigo-Baiona (Vig-Bay), proba a que lle teño un gran amor-ansiedade, explicome.

Foi a miña primeira carreira a nivel popular, nada máis e nada menos, eu xa tiña que meterme no mundillo "a lo grande", como a mesma prova.

Dende o ano 2007 que foi a miña primeira participación ata esta que vou disputar que ben sendo a quinta vez, foron todas distintas e moi variadas carreiras.

A primeira, como se soe decir foi a mellor, xa que non hai esa presión a un mesmo de mellorar a do ano anterior, disfrutei como ningunha o carón do meu irmán.

A segunda, xa había presión de querer facelo mellor que a edicción anterior e si o fixen pero so uns segundos, xa que dende o qm8 xa non ía ben, menos mal que rematei, moito sufrimento.

A terceira, ata agora a mellor en canto o tempo, 1h39m38s tempo real, non en MM que teño algo mellor tempo, sería o vento a favor.

A cuarta, a que mellor levaba preparada físicamente e mentalmente pero o tempo fixo estragos, e xa ben fixen chegar a meta en condicións, que calor, buff.

A quinta, esperamos que sexa a mellor, e senon para o ano que ben hai outra.

Percorrido

La salida se sitúa en la Avenida de Samil, al lado de la playa del mismo nombre: aquí cubriremos los primeros 4 kilómetros de la carrera, incluida una vuelta a dicha Avenida, como preparación para afrontar el primer repecho (de unos 400 metros).

Tras pasar el kilómetro 5, que se encuentra en la Playa de la Sirenita, bajamos hacia la playa del Bao y nos dirigimos hacia la localidad de Canido (7º kilómetro); en este punto se encuentra al segundo repecho al que debemos hacer frente (unos 600 metros), y que una vez cubierto se transforma un una ligera pendiente que nos encamina hasta el kilómetro ocho y medio, en el cruce de Mide.

A partir de este punto, el circuito se torna más llevadero para el corredor, ya que desde el kilómetro 9 (situado en Saiáns) hasta el kilómetro 15 (en Playa América) es todo bajada y los restantes totalmente llanos.

Una vez cubierta Playa América nos dirigimos hacia la Ramallosa, habiendo alcanzado el punto kilométrico 17,5 y afrontamos los últimos tres kilómetros que nos separan de la meta situada en la calle Elduayen del Concello de Baiona.


No hay comentarios:

Publicar un comentario