lunes, 1 de marzo de 2010

Semana 5 preparación Vig-Bay (1-7 Marzo)

Despois de estar sin correr dende o mercores por os problemas físicos descritos na entrada anterior, mañan comenzamos a quinta semana de cara a preparación da Vig-Bay:

Planning:
MARTES*
10' c.c. progresiva
2x(1.2-1.4-1.6)
4x400/45"-1'
10' c.c. suave

XOVES**
10' c.c. progresiva
4x1000 70%/1'30"
2x2000 85%/5'activos
20' c.c suave

SABADO/DOMINGO***
10' c.c.
20' c.i.
30' c.e.

* O martes fixemos case o deberes, faltounos facer as series de 400 pero é que eu aínda non teño as pernas para ir tan rápido e ademais teño un pouquiño de medo por si rompo.
** O xoves estivemos con Horacio, parabens polo sorteo de Marathon Tours (inscricion+hotel para o MAPOMA), como me dixo adiantouse un par de anos facer unha maraton pero en principio dixo que a ia facer a ritmo tranquilo claro, como si ten que chegar andando.
Enton fixemos rodaxe 11,5 qms pensando en Porriño, e non cargar eu máis as pernas de cara ó gran acontecemento.
*** O domingo, gastar as zapas na INTERRUNNING

No hay comentarios:

Publicar un comentario